Mehmet Eroğlu nu kitaplarını beğeniyorum akıcı cümleleri tekrara düşmüyor edebi açıdan hoşuma gidiyor aslında ama bu kitapda başrol uğur kitabın başindan sonuna kadar spermlerini saça saça gezdi ve klasik 2 kız kardeşde bundan nasibini aldı hayatları takla attı. konu milyon kere işlenen hatta ucuz filmlerde ve beynimizi bozmayalım diye izlemedigimiz dizilerde bile en az bin kere yazıldı ben konuyu hiç mi hiç beğenmedim ama dediğim gibi basitce yazılmış bir kitap değil kelimeler ustaca işlenmiş
Hayatımda okuduğum en güzel kitaptı. Hayal gücüne hayran kaldım. Alice harikalar diyarı çocukken en sevdiğim hikayeydi gerçi büyüdüğümde de değişmedi. Buda haşlanmış harikalar diyarı
Mater serisi gibi bi beklentim varmış. Okurken anladım. Güzel kitap ama oğluma okutmam zaten sürekli geç kalkiyor derslerin gereksiz olduğunu söylüyor şimdi okusa bak ben haklıyım der burnumdan getirirbüyüyünce okusun sessizce rafa kaldırdım. Şaka bi tarafa öğretmenler ve ergen velileri okusa iyi olur
İnsan bi kitabı okurken ağlar mı ben bu kitabı ve devamı olan liseden arkadaşları okurken ağladım. Ama gülmekten o kadar komik ki kitaplar antılmaz. Kahkalar atarak okudum hele liseden arkadaşlar kitabı lisedeki sınıfımızda ki erkeklerin bazı hareketlerinin sebeplerini anlamamı da sağladı şahane kitap
Romantika duygusal bi kitap evet güzel bir aşk var ama ben konuyu çok standart buldum. Şöyleki mükemmel bir adam var ona kötü davranan güzel ama hiç iyi huylu olmayan ,eşini aşağılayan bir kadın var öbür tarafta zengin ama anlayışsız biriyle evlenmiş mükemmel adamın pek nazenin öğrencisi var. Yani mükemmel adam eski ögrencisine aşık oluyor sebep karısı. Ben pek beğenmedim. Bu konudan biraz sıkıldım