Emine yanık

Bazen…bana dünyada sahip olduğum tek şey senmişsin gibi geliyor.
Reklam
Sırrını rüzgâra fısıldarsan,ağaçlara söylediği için suçlayamazsın.
Mevsimin ilk karında bu kadar büyüleyici olan nedir acaba, diye merak etti; neden böylesine etkiler insanı? Henüz kirlenmemiş, el değmemiş bir şeyi görme şansı mı? Yeni bir mevsimin, çabucak uçup gidecek olan zarafetini, ayaklar altında ezilmeden, kirletilmeden önce yakalama telaşı mı?

Emine yanık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·296 syf.·
2025 36. kitabı
Ahmet Ümit
7.9/10 · 24,1bin okunma
Yaşam ağlamaya değmeyecek kadar saçmadır.
Reklam