Emir

Emir
@Emiratm
Grafik Tasarım
Grafik Tasarım
İstanbul
23 okur puanı
Ocak 2026 tarihinde katıldı
Özgürlüğün Yok Sayıldığı Bir Dünya
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
1984, sistemin her şeyi kontrol ettiği bir dünyada yaşayan Winston Smith’in iç dünyasına odaklanır. Winston, gerçeğin sürekli değiştirildiği, bireysel düşüncenin bastırıldığı bu düzende sessizce sorgulamaya başlayan sıradan bir devlet çalışanıdır. Roman, onun baskıcı otorite karşısında gerçek, özgürlük ve insan olma mücadelesini anlatıyor. Okuduktan sonra eskiye oranla bir çok olaya farklı bir bakış açısına sahip olacağınızın garantisini veren bir kitap. Müthiş bir Distopya. Özgürlüğün önemini çok sert bir şekilde yüzünüze çarparak gösteriyor.
1000Kitap
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,2bin okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?

Emir

, bir kitap okudu
10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 3. kitabı
George Orwell
8.5/10 · 200,2bin okunma
7/10
·206 syf.··
Beğendi
·
2026 2. kitabı
Sanırım Stephen King’in ilk kitabı. Kitabı genel olarak oldukça beğendim. Kitap Carrie isimli bir genç kızın oldukça dindar ve muhafazakar bir ailede büyüyen, okulundaki çocuklardan sürekli zorbalanan ve psikolojik baskı içinde olan bir kızdır. Bu kızımızın ayrıca telekinetik güçleri de var.Kitap bazı yerlerinde olaylar çoktan olmuş ve geçmişi anlatır bir şekilde ilerliyor. Fakat bu ileride neler olacak hissini bir tık öldürüyor. Oldukça akıcı, gerilim dozu iyi bir kitap. Tavsiye ederim.
1000Kitap
GözStephen King · Altın Kitaplar · 20238,2bin okunma
Zombi Temasına Farklı Bir Bakış Açısı
6/10
·400 syf.··
2026 1. kitabı
Zombi temalı hayatta kalma içeriklerine farklı bir pencereden bakan ilgi çekici bir hikaye. Fakat başlangıcı bana çok hızlı geldi. Şahsi olarak biraz daha ağırdan bir giriş benim daha çok hoşuma giderdi. Hikayenin %65 civarlarına gelene kadar kendimi bir tık zorlayarak okudum diyebilirim. Fakat sonrasında olaylar geliştikçe merak, gizem ve hikayenin nereye varacağı düşüncesi beni daha çok içine çekti ve su gibi geçti. Yazar hakkında zaten herhangi bir şey söylenemez. Çok akıcı bir anlatımı var. Hikayenin sonunu da sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Bugüne kadar zombi temalı çok fazla film ve dizi tükettim ve bu türün tam bir meraklısı olduğumu belirtmek isterim. Fakat buna rağmen hikayede çoğu kısımda okumaya devam etmekte zorlandım. Genel olarak beğendiğimi söyleyebilirim. Eğer zombi temalı içerikler ile fazla ilgili değilseniz tavsiye etmem. Sizi sıkacaktır.
1000Kitap
CepStephen King · Altın Kitaplar · 20241,631 okunma