Ben başkalarının beklentileri doğrultusunda, onların benden beklediklerini gerçekleştirmek için yaşıyorum! Peki ben ne istiyorum? Ne istediğim kimsenin umrunda değil.
Bir tek şey değişse, bir tek şey: Her bir yetişkin vatandaş etki alanı içinde sorumluluğunu en iyi şekilde yapma bilincini uygulasa, her ailede bu olsa yirmi yılda Türkiye çok farklı bir ülke olur.
Başkaları tarafından çok sevildim ama görünüşe göre onları sevme yeteneği bende yoktu. Ya da insanlar âleminde “sevgi” denen şeyin olup olmadığından bile şüphe ettiğimi söyleyebilirim.