EMİR

EMİR
@Emirsaqlam
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni
ÇOMÜ
Çanakkale
53 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
”Yalnızlığı çok seversek, bir gün o da çekip gider mi?” Oğuz Atay
Edebiyat
Reklam
“İnsanları genel anlamda seviyorum ama kimseye tahammülüm yok.”
Edebiyat
“Ben, yalnızlığı sevmekle suçlanıp yalnızlığa mahkum edildim.”
Edebiyat
“Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!”
Edebiyat