“Saçmanın saçmalığı gerçek olmadığından değil, ele geçiremediğimizdendir. İnsanın “Ele geçirdim” sandığı gövdedir. Oysa gövdemiz çok daha çarpışık olduğundan, ruhumuzu çok daha kolay tanırız. Eşyayı saran aydınlıktan, ruhumuzu saran alacakaranlık çok daha belirleyicidir.”
Babam da yiğittir arkasını iktidara verdi mi!Aslına bakarsan, biz önce kendimizi, sonra birbirimize aldattık komitacılıkta…Aldanmanın, aldatmanın en korkuncu, başarımızı kendi gücümüzün sonucu saymamızdır.