Basit ol. Biri hata mı yapıyor? Kendisine karşı hata yapmaktadir. Başına bir sey mi geldi? Güzel. Başına gelen her şey, doğa tarafindan çok önceden belirlenmiş ve sana pay edilmistir zaten.
Ne oldu? Yapmayı unuttuğu birşeyi mi anımsadı birden? Ya da yeryüzünde tek gerçek değerin kendisine verilmiş bu olağanüstü yaşam armağanını korumak, her seye karşın sağ kalmak, direnmek olduğunu mu anladı giderayak?