Y.Emre

Y.Emre
@Emr_Kaya
İnsanlar kötüydü, kitaplara sığındım.
Hukuk
Lisans
Ankara
10 okur puanı
Ağustos 2023 tarihinde katıldı
Zekilerden esirgediklerini alçakgönüllülere gösterdiğin için sana şükürler olsun ey Tanrım!
Sayfa 46·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kötülüğü bilmeseydi ne de mutlu olurdu insan!
Sayfa 16·Kitabı okudu
İnsanların ara sıra icat etmeyi sevdiği kuruntulu itirazlar olmasaydı pek çok şey kolayca hallolurdu. Çocukluğumuzdan beri, yapmak istediğimiz şu veya bu şeye, salt çevremizdekilerin sürekli olarak “Yapamaz” demesi engel olmadı mı?
Sayfa 6·Kitabı okudu
“Seyahat bizi eğitir, geliştirir. Yolculuğun bize verdiği zevk ikinci planda gelir. İnsan kendini eğitmek için yolculuğa çıkar.”
Sayfa 91·Kitabı okudu
Her şey zıddıyla kaimdir
Hastalığa bir eksiklik gibi bakmaktan vazgeçin. Bu bir fazlalıktır, kambur biri gibi. Bir insan ve ilave kamburu. Sağlığı, bir hastalık eksikliği olarak görmenizi tercih ederim.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı