📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevgili Rıfat ağabey,
Halkımın, yurdumun büyük acısı, büyük hüznü, sonsuz sevinci ve yıkılması imkansız onurusun.
Büyük şair, büyük inanç adamı, büyük namus anıtı ve büyük ozansın.
Sana “Ağabey” diyebildiğim için mutluluk duyuyorum. Şunun şurasında bir ömrü, halkımızın ve insanlığın mutluluğu için bile bile, kahrolarak verdik gitti.Alnımız ak, yüreğimiz pırıl pırıl.
Merhaba Sevgili ağabey…
Ahmed ARİF
Ahmed Arif
Gözlerinden öperim..O güzel burnuna yıldızlarca öpücük.Bana yaz.Ben daha buradayım.Eğer Diyarbakır’a yazdıysan,annem alır,açmadan bana gönderir.Ben giderken sana yazarım.Kendine iyi bak.Bir daha hiçbir ana doğurmaz seni.Bir daha hiçbir cihan bulamaz seni.Tekrar öperim.
Senin.
İçim, bir suskunsa tekin mi ola?
O Malta bıçağı,kınsız,uyanık,
Ve genç bir mısradır
Filinta endam..
Neden,neden alnındaki yıkkınlık,
Bakışlarındaki öldüren buğu?