İçimizden hikâyelerin akıcı ve etkileyici bir şekilde ilerlediği sıkılmadan okunabilecek güzel bir kitap.
Rutin akış giderken sonunda süpriz ile karşılaşılan -tabiki bundan bahsetmeyeceğim- süprizden sonra tam bitti derken farklı bir sürpriz ile daha son yapan bir kitap.
Sanırım bu kitap için -özellikle son kısmı için- hikâye içinde hikâye yada hikâye içinde film demek yanlış olmaz.
Son olarak yazarın dediği gibi yok yok yönetmenin dediği gibi diyebiliriz :
Naptık biz....
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bu sayfadaki içeriklerin tamamı kendi beğenime sunduğum içerikler olup zaman zaman kendime hatırlatmalar olarak kullanabileceğim bir sayfa oluştura bilmek çabasındayım...