Bizi kandıran şey içinde bulunduğumuz şartlardır. Bu yüzden bunları çok iyi anlamalısın. İyiden önce kötüyü kucaklarız. Bir zamanlar istediğimiz şeyin tam tersini isteriz. Dualarımız dualarımızla, planlarımız planlarımızla savaş halindedir.
Zombileri bu ilgi niye? Zombi gerçek hayatta yok mu? Gözünü kör edecek Arzu emelleri konusunda planlama ya da yargılama yapamayacak kadar Akli yeteneklerini kaybetmiş, aptallaşmış, aptallaştırılmış insanlar yok mu?