Eski bir Tibet atasözü şöyle der:''İnsanların çoğu şu iki sebepten hasta olur:Aşırı yemek yemek ya da açlık. "
Görünüşe göre çatal ve kaşıklarımızı sık sık kendi mezarımızı kazmak için kullanıyoruz.
Akıcı, merak uyandıran, bir anda okuyarak bitirebileceğiniz hoş bir eser. Kitap güzel kurgulanmış, okudukça fikir yürüterek sürekli katili aradığınız eser olmasına rağmen bazı yerlerinde ufak tefek kurgu eksiklikleri veya yüzeysel olarak geçilen, açıklanmamış kısımlar mevcut. Genel olarak değerlendirirsek kitabı okuduğunuzda pişman olmayacağınızı gönül rahatlığıyla belirtebilirim. Yazarı tanımama rağmen okuduğum ilk kitabı idi. Bitirdikten sonrada okuyacağım son kitabı olmayacağını tahmin ediyorum.
On KişiydilerAgatha Christie · Altın Kitaplar · 202143,7bin okunma