Emrah

Hacı Adil'e bu zabıtın kim olduğunu sordum. -Mustafa Kemal Bey dedi sonra biraz şaşıca gözlerini manalaştırarak ilave etti: -Yamandır!
Sayfa 36 - Pozitif·Kitabı okudu
Tarih
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kinsiz ve kedersiz ölüme gitmek güçtür.
Sayfa 59 - Pozitif·Kitabı okudu
Edebiyat
Suriye, Filistin ve Hicaz'da: -Türk müsünüz? sorusunun birçok defalar cevabı: -Estağfurullah! idi. Bu kıtaları ne sömürgeleştirmiş ne de vatanlaştırmıştık.
Sayfa 49 - Pozitif·Kitabı okudu
Ben büyük bir imparatorluğun çocuğuyum
Sayfa 48 - pozitif·Kitabı okudu
Türkleşmiş hiçbir Arap görmedikten başka, Araplaşmamış Türk'e az rastgeliyordum.
Sayfa 48 - Pozitif·Kitabı okudu
Tarih