Mehmet Emre Kaplan

Mehmet Emre Kaplan
@Emre2744
Durma kendini hatırlat Durma göğe bakalım
Öğrenci
Üniversite öğrencisi
Konya
Gaziantep, 15 Ocak 2002
26 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı

Mehmet Emre Kaplan

, bir kitap okudu
7/10
·152 syf.·
14 saatte okudu
·
Okunma: 24 Ocak 2026 03:48
·
2026 5. kitabı
Georgi Gospodinov
7.5/10 · 867 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
7/10
·128 syf.··
2026 2. kitabı
Kitap bir hikaye bir roman gibi değil. Belirli anlatısı olmayan ama bu haliyle olduğu için güzel ve özel bir kitap bence. Kurgusu yok sadece anlatısı var adeta. İçinde belki altını çizdiğim 20 tane bölüm vardır her biri birbirinden özel mesela ‘Hüzün ve acı bir annenin bakışlarına ne kadar indiyse onun kat kat fazlasını yaşıyor demektir. Çünkü bir annenin çocuklarına bakarken gizleyebileceği hüznün boyutu çok geniştir’ İncelemeye dönecek olursak tek günde okunabilecek ve karakterin iç dünyasına yaptığınız yolculuğu belirli bir süre sonra sadece ana karakterden değil de babası, kız kardeşi,sevdiği kadın, yanında çalışmaya başladığı yaşlı adamla pekiştirdiğiniz üçüncül bir bakış açısı sunması açısından bence değerli bir kitap. Eksi olarak gördüğüm konular şunlar oldu yan karakterler ki kitabın ince olması itibariyle yazarı suçlayamam ya da bunu bir edebi eksiklik olarak görmem ama akıbeti veya derinliği net bir şekilde yoktu. Babanın evi terk ettiği dönemde neler yaşadığı,sevdiği kadına olan duygu durumunun alt yapısı,kız kardeşinin iç dünyası bunlar yazar tarafından bizlere bırakılmıştı belki evet ama ben kitaplarda gri alanları sevmem o yüzden kitaba puanım 7 . Herkese iyi okumalar dilerim
Ve Sen Kuş Olur GidersinTarık Tufan · Profil Yayınları · 201811,6bin okunma
Bazen düşünüyorum da hayatım boyunca söyleyemeyip de vazgeçtiğim şeyleri söyleseydim ne değişirdi acaba? Hayatın akışında ne kadar farklılıkla karşılaşırdım? Yoksa kader dediğimiz şey o anda yaptığımız anlık,küçük tercih midir