Kitap bir hikaye bir roman gibi değil. Belirli anlatısı olmayan ama bu haliyle olduğu için güzel ve özel bir kitap bence. Kurgusu yok sadece anlatısı var adeta. İçinde belki altını çizdiğim 20 tane bölüm vardır her biri birbirinden özel mesela ‘Hüzün ve acı bir annenin bakışlarına ne kadar indiyse onun kat kat fazlasını yaşıyor demektir. Çünkü bir annenin çocuklarına bakarken gizleyebileceği hüznün boyutu çok geniştir’
İncelemeye dönecek olursak tek günde okunabilecek ve karakterin iç dünyasına yaptığınız yolculuğu belirli bir süre sonra sadece ana karakterden değil de babası, kız kardeşi,sevdiği kadın, yanında çalışmaya başladığı yaşlı adamla pekiştirdiğiniz üçüncül bir bakış açısı sunması açısından bence değerli bir kitap. Eksi olarak gördüğüm konular şunlar oldu yan karakterler ki kitabın ince olması itibariyle yazarı suçlayamam ya da bunu bir edebi eksiklik olarak görmem ama akıbeti veya derinliği net bir şekilde yoktu. Babanın evi terk ettiği dönemde neler yaşadığı,sevdiği kadına olan duygu durumunun alt yapısı,kız kardeşinin iç dünyası bunlar yazar tarafından bizlere bırakılmıştı belki evet ama ben kitaplarda gri alanları sevmem o yüzden kitaba puanım 7 . Herkese iyi okumalar dilerim