Karamazov kardeşler baş yapıtın en öndeki eserlerden olması sonuna kadar hakediyor. İnanılmaz bir kurgu içinde tasvirlerin detaylarında resmen gözümde tüm sahneler belirdi, adaletin ve iç hesaplamaların işlendiği her bir mısra altın değerinde... Bir kitabın bitmemesini istediğim belki bu kadar hiç olmamıştı, kitap çok uzundu ama hiç bu kadar keyif almışmıydım bilmiyorum. O derin iç hesaplamalar, ceza yargılama diyalogları ve mahkemedeki olanların kurgusu nasıl
yazılmış? Aklım, dimağım almadı...
Çok heyecanlandım, sevindim, üzüldüm, sinirlendim. Her duyguyu iliklerime kadar hissettim. Kitap okurlara söylüyorum ben belki bu kitabı yaşıma göre biraz geç kaldım okumada ama her okurun mutlaka okuması gerektiğini düşünüyorum.