Körsem,
Senden gayrısına yoksam,
Bozuksam,
Can benim, düş benim,
Ellere nesi?
Hadi gel,
Ay karanlık...
İtten aç,
Yılandan çıplak,
Vurgun ve belâ
Gelip durmuşsam kapma
Var mı ki doymazlığım?
İlle de ille
Sevmelerim,
Sevmelerim gibisi?
Oturmuş yazıcılar
Fermanım yazar
N 'olur gel,
Ay karanlık...
Siyasi görüşünden bağımsız değerlendirirsek iyi bir siyasi olduğu kadar iyi bir yönetmen ve yazar. Yazarın yeni kitaplarini sabırsızlıkla bekliyorum şimdi kitabın filmini izlemeye gidiyorum. Size de okumanızı tavsiye ediyorum