"insanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta bana zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir. Çok zeki birini ele al, hemen hiçbir zaman iyi biri olmadığını görürsün."
Bu kitap serinin ilk iki kitabına göre kötüydü. Yazarın çoğu olayı ve karakteri üstünkörü anlatması kitabın kalitesini düşürmüş. Olaylar hemen geçip gitti. Ama son 2 bölümü çok beğendim.