İmkansız diye birşey yoktur. Ne diyor yaradan;
" Biz her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık. "
Herkes cesareti kadar adım atar. Yüreği kadar çabalar. Bahanesi kadar kaçar...
Şimdi onu nasıl inandırabilirim bütün bu süreyi onunla birlikte yaşadığıma ? Onu unutmuş gibi yaşarken onu düşündüğüme ?
Anlamaz... Görünüşe kapılır, anlamaz...
Oğuz Atay