Çoğu derdini, tasasını, aşamadıklarını tek başına yolculuk yapıp araba kullanırken düşüne düşüne kendiyle hesaplaşıp.herşeyi halletmiş olarak dönerdim ben eve. Ya da bi denize anlatırdım herşeyi. Şimdi deniz görsem sen, yola çıksam seninle tamamlanmayan bi hayalimiz. Uyumayla da geçmiyor, denizle de, 8-10 saat süren tek başına yolculuklar da yetmiyor. Aksine zaten aklımdan çıkmayan seni daha çok düşünüyorum, daha çok özlüyorum. Artık kendi sakallarımı kendim okşuyorum elimin tersiyle. Deli misin diye sorardın ya. Sanırım tam mânasıyla delirdim. Dolan gözlerime dur şimdi burda olsa kızardı sevmez o bile diyorum. Kısacası sensizlikten hayalinle yaşıyorum...