Hiç değilse bir ruha bir çeşit zehir, endişe ya da huzursuzluk bulaştırmak ne kadar hoşuma giderdi! Harekete geçme konusundaki kronik beceriksizliğim için biraz teselli bulurdum.Hayatımın amacı sapkınlık.Ama kelimelerim başka birinin ruhunda çınlıyor mu? Onları benden başka duyan var mı?
Kendimi tanımaya başlıyorum.Bir varlığım yok benim.Olmak istediğim ile başkalarının beni dönüştürdüğü şey arasındaki boşluğum ben.Beni odamda rahat ve tek bırakmanızı istiyorum sadece.