📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Annesinin cenazesinden birkaç gün sonra, dedesinin kendisine şöyle dediğini aktarır: “Aleksey(M.Gorki), sen benim boynuma asılı bir madalya değilsin, boynuma yük oluyorsun. Burada artık sana yer yok. Artık hayata atılmalısın.”
Tenha bir eylül bahçesinde,
Bir bardak konyak, kitap ve kahve.
Otururken dalmış kendi kendime,
Güz rüzgârı geçiyor kitabımın içinden
Ot kokan nefesiyle.
Hızla çevirerek sayfalarını,
Savuruyor bütün harfleri
Gözlerimin önünde;
Koparıp kim bilir hangi sözlerden
İrili ufaklı, belki binlerce.
Telaşla kapatıyorum kapağını kitabın,
Bastırıp üstüne elimle.
Bakıyorum, her şey yerli yerinde:
Tenha bir eylül bahçesinde,
Bir bardak konyak, kitap ve kahve.