İnsan sevgi ile yaşar!
Kitabımız altı adet kısa öyküden oluşmasına rağmen bize aktardığı dersler ve öğütler sayesinde etkisinin uzun olacağını söylememek mümkün değil.
Bizlere kimi zaman sevginin yüceliği, mutluluğun güzelliğini aktarmış. Kimi zaman açgözlü olmadan mütevazı bir yaşamın önemini kavratacaktır. Kimi zaman ise hayatın tüm şartlarıyla yaşamanın gerekliliğini ortaya koyacaktır.
Kitabın ismi "İnsan neyle yaşar?" ilk hikayeden oluşmaktadır. İçeriğinde mutluluğun, paylaşmanın, çaresizliğin, sevginin izlerini bulacağız.
Sizce insan neyle yaşar?
Bence insan mutlulukla, sevinçle, üzüntüyle, hayatın tüm şartlarıyla yaşar.
Bence insan TANRI ile yaşar. Çünkü Tanrı sevgidir. Tolstoy boşuna yazmamış "SEVGİ NEREDEYSE TANRI ORADADIR"
Bence insan SEVGİ ile yaşar. Sevgiyle yaşamanız ve okumanız dileğiyle...
İyi okumalar sayın gerçek okurlar :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!