"İnsanlar delidir! Neyi niçin yaptıklarını bilmezler. Beyinlerinde bir diktatör vardır, onları hormonları yönetir ama bunun farkında olmazlar, kendi iradeleriyle davrandıklarını sanırlar."
Sayfa 77 - Ahmet Arslan (Alıntı kısaltılarak yazılmıştır.)·Kitabı okudu