İlk okuduğum kitabı Yalnız Kadınlar Sokağıydı. Orada bahsi geçen Quentin's Lokantası'nın adı burada da geçiyordu. Kitapların arasındaki bağlantı, başka kitapta anlatılan karakterin adının burada da geçmesi insana ne zaöan görmediğin birine denk gelmişsin hissi veriyor. Karakterler öyle güzel aktarılmış ki okurken hepsini tek tek benimsiyorsunuz. Çok akıcı, elinizden düşmeyen, içinizi ısıtan, sıradan normal insanların dünyasını bize anlatmış. Öyle olağanüstü senaryolar yok, içimizden biri gibi.