📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Geçer günler geçer günler
Geçer ölümler düğünler
Hepsi bir şey alır bizden
Aşk mı, kin mi, boşvermek mi?
Hasret mi, murada ermek mi?
Ne kalacak ikimizden?"
"...Yazık ettik! Satmadınız! Olabilir. Satılığa çıkardık ya... Ne demektir satılığa çıkardık? Gözden çıkardık! Siz bilirsiniz aslanlarım. Mutlaka savunulması gereken şeyler vardır. Ancak ölümden sonra bırakılan şeyler... Eliniz ayağınız tutarken hangi nedenle olursa olsun onları yere çaldınız mı gerisinin hiçbir değeri kalmaz. Şöyle olmuş, böyle olmuş. Kırılmış ya da kırılmamış. Birisi alıp gitmiş... Ya da hiç kimse alıp götürmeye layık görmediğinden gene size kalmış... Hiç kimse... Çiğnemeye tenezzül etmediğinden... Nasıl eğilip yeniden alırsınız? Alsanız n'olur? Neye yarar? Nereye koyarsınız? Nasıl bakarsınız yüzüne? Nasıl bakabilirsiniz?..."