Kendimi kaderime ve alın yazıma teslim ettim,sabırlı bir şekilde kısmetimde ne varsa onu yaşamayı bekliyorum. Artık;karamsarlığı bir kenara bıraktım, kimseyi umursamıyorum, çevreden konuşanları kafama takıp da kendimi üzmüyorum, her şeyi akışına bıraktım.Yani, uzun lafın kısası;artık hayatı ağırlığınca yaşamıyorum.