Herhalde,”orospuluk”un,salt kadınlara özgü bir davranış olduğunu düşünmüyorsunuz siz!Benim seçimim olan,ne kadar eleştirseniz ne kadar uzağında kalmaya çaba gösterseniz,sizin de kıyısından köşesinden bulaştığınız bu yaşam acımasız bir “orospuluk yarışı”özünde...İnsanlar bu yarışta bir adım öne çıkmak,ipi en önce göğüslemek için her yola başvururlar...Erkek mi yoksa kadın mı oldukları hiç fark etmez yarışçıların...
kambur bendim ve kalmak adında bir huyu sevdim
gitmedim zehir zehir doldurduğum defterlerden başka
beni henüz gitmeye ikna etmedi dört kuyu kitap
dilime dolanmadı hiçbir ağu
sözün güzeli değilim zamanın incesi olamam
sokağa seslenenleri öldüren sokağın kahrıyla
derler ki kalbi acilen fazla olan biriyim
kederin atlası hâşâ!