İçinde kendimi bulduğum harika bir kitap. Kısa kısa söyleyişilerle hayatın bir çok yönüne doğru dokunuşlar yaparak bizi kendi dünyasına adım atmaya zorluyor... Sohbet havası içinde dikkat çekici konularla muhteşem bir bütün oluşturmuş bu kitabı mutlaka herkesin okuması gerekir diye düşünüyorum...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Vazgeçemediğimiz tutkulardan biri de, geçmişe özlem duymak. İstediğimiz kadar gelişmiş olalım, gerçekleri olduğu gibi gördüğümüzü, kabul ettiğimizi, dünyaya ayak uydurduğumuzu ileri sürelim, yüreğimizde yine de bir hoşgörüsüzlük tohumu kalıyor çoğu çoğu kere, en ufak bir engele tosladı mı, hemen bencilliğe dönüşen, bu bencilliğin özürlerini de büyük bir beceriyle bulmamızı sağlayan bir hoşgörüsüzlük tohumu.
Eğer biz ahlâk-ı İslâmiyenin ve hakaik-ı imaniyenin kemalâtını ef'alimizle izhar etsek, sair dinlerin tâbileri, elbette cemaatlerle İslâmiyete girecekler.
Dünya bir misafirhanedir.
İnsan ise onda az duracaktır ve vazifesi çok bir misafirdir ve kısa bir ömürde hayat-ı ebediyeye lâzım olan levazımatı tedarik etmekle mükelleftir.