Engin

Engin
@Engin1907
Tenine dokunabilmek mi? Haşa! Gözüm göz menziline girsin yeter. Hadi düş düşlerime, tutmayana 'aşk' olsun.
Mühendis & Öğretmen
Yüksek Lisans
90 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
Kimseyi kırmayayım diyorum, bir de bakıyorum kendim paramparçayım! İlhan Berk
Reklam
... Ve öylesine kalabalık ki yalnızlığımız Ne yana dönsek kendimize çarpıyoruz... Cahit Sıtkı Tarancı
Edebiyat
Bir kuş kanadı kırıldı diye ölmez, ama kanadı kırıldığı için kahrından ölür. Sana halimi başka nasıl anlatabilirim bilmiyorum ..! Frida Kahlo
Edebiyat
Şimdi biz neyiz biliyor musun? Akıp giden zamana göz kırpan yorgun yıldızlar gibiyiz. Birbirine uzanamayan Boşlukta iki yalnız yıldız gibi Acı çekiyor ve kendimize gömülüyoruz... Murathan Mungan
Şiir
...Bir gün gözlerimin ta içine bak Anlarsın ölüler niçin yaşarmış. Sezai Karakoç
Şiir
Reklam