Bu bir kamuoyu duyurusudur. "Eskiden buralar sadece kitaptı, şimdi ise her şey 'sayı' ve 'vitrin' olmuş. Kayıtlara göre açık bir profil, 500 takipçi ve sonuç: istatistiklere göre sadece 15-20 kişiyle 'akraba' gibiyiz. Anlaşılan o ki, samimi okur etkileşimlerinin yerini algoritma oyunları ve 'parayı veren düdüğü çalar' mantığı almış.
Geri kalan 450+ kişinin platform tarafından rehin tutulduğundan şüpheleniyorum. Eğer bu gönderiyi görüyorsanız, hayatta olduğunuzu bir beğeni veya nokta ile belli edin ki algoritma bizi tamamen silmeden helalleşelim. Eğer içeriklerim takipçilerime ulaşmayacaksa, bu platformu sadece bir 'arşiv' olarak kullanmaya devam edeceğim veya tamamen sessizliğe gömüleceğim.
Eski dostları ve gerçek okurları bir işaret vermeye davet ediyorum. Bakalım kaç kişiyiz?