Platforma geri döndüm. Meğer edebiyat da enflasyondan nasibini almış…
Eskiden bir cümle yazardık, kendi yolunu bulurdu. Şimdi ise kelimeler de “premium üyelik” istiyor. Yazıyorsun, paylaşıyorsun… sonra bir ses: “20 TL verirsen daha fazla kişiye ulaşabilirsin.”
Ne güzel. Duygularımın da bir tarifesi olmuş.
Üç gün önce bir şeyler karaladım, hani şu eski usul içtenlikten… Ama algoritma sağ olsun, henüz 30 kişiyi bile rahatsız edemedik. Belki biraz daha bütçe ayırsam, cümlelerim de VIP geçiş yapar.
Merak edenler için, işte o “20 TL’lik” yazı:
#299650041
Okursanız sevinirim. Okumazsanız… sorun değil, belki bir gün zam gelir, görünür olur 🙂