Kısa olmasına rağmen anlaşılması zor bir dille yazılmış.Ama bu sürekleyici olmadığı anlamına gelmez. Böyle kitapları kişilerin ruhsal yönlerini ele almasından dolayı seviyorum. Bence okumalısınız :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı ikinci kez okumama rağmen bu defa bana daha güzel daha akıcı geldi. Herkesin içinde dış görünüşünden farklı olan bir yapısı olduğunu bir kitap ancak bu kadar güzel anlatabilirdi. Herkesin bu kitabı okuması dileğiyle.