Makinenin yolda ezdiği kurbanların ne önemi vardı ? dökülen kanı umursamadan ne olursa olsun geleceği doğru gitmiyor muydu o ? Karanlığın ortasında sahipsiz , ölümün içine salıverilmiş kör ve sağır bir hayvan gibi , top ağzına yem olarak gönderilen bu insan etiyle, daha şimdiden yorgunluktan serseme dönmüş ,şarkı söyleyen bu sarhoş askerlerle yüklü ,koşuyor ,koşuyordu.
Yoo ! Güzel icat, doğrusu diyecek yok ; insan çabuk gidiyor, daha bilgili olunuyor.Ama yabaniler yabani kalıyor.daha iyi makineler de icat etseler boşuna , beride yabaniler bulunacak yine de