Sömürgeci Batı toplumunun , Afrika’da özgür bir şekilde yaşayan kabilelerin sadece renklerinden dolayı zulmedip , onları köleliğe götüren uzun bir yolculuğu anlatır.
Peki hiç mi özgürlük için umut yoktur ? En umıtsuz oldukları anda yardım elleri uzatılır mı -uzaltıldı mı - kara Afrikalılara ?
Bir hesabım var benim kardeşim.Dün bitmeyen , bugün azalmayan, mezarıma uzandığımda dahi ötelere taşıyacağım kapanmayacak bir hesap…
Şşşş , düşün …düşün