Kitap bence yazılmak için yazılmış bir kitap herhangi bir amacı yok sadece kendi duygularını Ergen kafasıyla yazmaya çalışmış ama bunu nasıl uzatabilirim yazdıkça yazmış boş boş yazmış yani zaten sonuna kadar dayanamayıp kitabı bırakmak zorunda kaldım.