İçimizde şeytan var
Can kırıkları
Nefret var
Yalanlar var..
Bir yanımız bizi çoktan terk etmiş kaçıyor..
Hüsran var..
Keşke bazı geceler hiç sabah olmasa...
Ruh öldükten sonra kalp kan pompalasa ne pompalamasa ne. Bu yüzden canlı olan bir insana Allah Resulü buyuruyor ki:"EVLERİNİZİ KABİR YAPMAYIN!"İşte insanın ölümünün manasını anlayacak bir eylemi olmadığı, yani Allah tan uzaklaştığı için de Allah onu hissizleştiriyor...