Feyyaz

Feyyaz
@Erbasfeyyaz
mesela insan nasıl oluyor da yalnız kalıyor koca dünyada? neden hep kötüler mutluyken iyiler yalnız ölüyorlar hâlâ? mesela cennet yoksa yaşamak lazımsa çok geçmeden? bunca nefret bunca kibir hepimizi tüketmeden. sanırım bu da tanrının işi. madem her şey tanrının işi benim yanmam biraz garip bir şey.
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Etrafımız o kadar çirkefle dolu ki, temiz kalmak için tek çare, kendi dünyamıza çekilmek.." Sabahattin Ali
Edebiyat