Hasretinde yandı gönlüm,
Ey gülüşünde kaybolduğum yar...
Yokluğunda özlemler biriktirdim,
Her geçen gün seni biraz daha andım.
Ben hâlâ ilk günkü gibi,
Aşkla, sevgiyle ve hasretle anıyorum seni.
Yağmurları, laleleri, birlikte kurduğumuz hayalleri,
Bir bir saklıyorum kalbimde, yüreğimde.
İçimde seninle dolu bir sevda var,
Ne zaman geçiyor ne de eksiliyor.
Seni seviyorum yar, seni seviyorum;
Bu yürek bir ömür adını fısıldıyor. ❤️
EE