Ercan engin

Bu gece yine aklıma düştün, Bu nasıl bir sevda, bilemedim. Sayfalar dolusu yazdım sana, Ne kalem sustu ne ben bitirebildim. Sabahın altısında sanki Ben değil de bir yabancı kalkacak yataktan. Gün ışığı doğsun, Güneş açsın… Ben yine senin adınla uyanacağım. Hadi bir gül de O güzel gülüşünle uyuyayım. Benimkisi de işte, Uyumadan rüya görmek… EE
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Ercan engin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
8 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2026 00:23
·
2026 4. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma
Gülüm… Sen benim sabahım, Sen benim akşam huzurum, Sen içime sinen en güzel koku, Kalbimde açan en narin çiçeksin. EE
Yok sana bir kırgınlığım, İnsan kendini zorla sevdirmez ki. Bil ki senden bir beklentim yok, Yüreğimdeki sevda yeter bana. Seni ömürlük sevdiğim doğrudur, Yollarına güller serdiğim de… Ama ben gidene “kal” demem, Sevmeyene “sev” diye yalvarmam. Evet, seni bir ömür seveceğim, Kalbimde açan çiçeği soldurmam. Ama gidene “dön” demem, Benim için o defter kapandı artık. Kimseye zararım yoktur benim, Seversem uzaktan severim. Özlersem giderim Kız Kulesi’ne, Hani senin en sevdiğin yere… Sanki el ele, göz göze Hasret giderirmişiz gibi Dindiririm içimdeki özlemi. Ama seni istemem artık, Zaten sen de istemezsin, bilirim. Yine de içimde bir ses fısıldar: “Doymadım yar… sana doyamadım.” EE
Seni sevmek ne güzel Ey dudağının altındaki küçük beni sevdiğim yar, Sen bana yâr idin, candın, Gözlerimde açan güneştin. Gittiğinden beri özlem olup yağıyorsun içime. Şimdi bana el mi oldun? Dışarıdaki sıradan bir yabancı mı oldum? EE