Çocukluk, biz büyüdüğümüzde ortadan kalkan bir başlangıç evresi değildir. Çocukluk sürekli yanımızda taşıdığımız ve ihtiyarladığımızda bile bizimle birlikte olmayı sürdüren bir "zamansızlık"tır.
"Bir kötü insana baktığın zaman pislikten başka bir şey göremezsin. Onlar öteki insanlara baktığı zaman kötüden başka bir şey görmezler. Ağaca baktıkları zaman kereste ve çıkardan başka bir şey görmezler; hiçbir zaman güzellik görmezler. İşte onlar yürüyen ölü insanlardır"