Ercan dalkılıç

Ercan dalkılıç
@Ercan_16
Bizde insanların en büyük talihsizliği, kendilerini tanımadan yaşamalarıdır. Kendi iç dünyasını bilmeyen insan, başkalarının kurduğu düzenin içinde çırpınır durur. Ne istediğini, neye güldüğünü, neye ağladığını bilmeden geçen bir ömürden daha acı ne olabilir? İşte bu yüzden, bizde hayat çoğu zaman yaşanmaz; sadece idare edilir.
Alıntı
Reklam
Hayatın hakikati şudur ki; biz ne olduğumuzu bilmeyiz. Çünkü hep başkalarının gözünde görürüz kendimizi. Onlar bizi nasıl görüyorsa öyle sanırız. Bu yüzden de kendimizi aramakla ömrümüz geçer. İnsan bazen bir ömür yaşar da yine de kim olduğunu bulamaz. Fakat asıl mesele şudur ki: Kim olduğunu bulmak değil, kim olmak istediğine karar vermektir.
Alıntı