Türkiye, sadece sığır ithalatı yapmıyor. AKP Hükümeti döneminde ilk kez saman ve kurbanlık küçükbaş hayvan ithal etti. Ayrıca yem hammaddesinin yarısından fazlası ithalatla karşılanıyor. Damızlık koyun ve keçi, kuzu, karkas et, lop et, sperma, aşı, makina ve ekipman, hayvancılıkla ilgili çoban da dahil her şey ithal edilirken Avrupa'da birinciyiz diye gurur duyabilir miyiz?
Sığır sayısıyla değil, verimlilikte, teknolojide, ihracatta, kişi başına et ve süt ürünleri tüketiminde Avrupa'da birinci olabili yor musunuz? Asıl önemli olan budur.