Bildiğim halde yanıldım, klasik okuyacaksan İş Bankası yayınlarından şaşmamak gerek. Nilüfer yayınları şuan okuduğum, daha doğrusu okumaya çalıştığım desem yeridir.
Çevirisi berbat, cümle içersinde kopuk kopuk anlamlar var, bazı kelimelerin çevirisi düzgün değil, her sayfada onlarca imla hatası var ve bu rahatsız edici şekilde durmadan gözünüze batıyor... Bırakmiycam tabi ama, keşke düzgün bir yayınevinden okusaydım pişmanlığı olacak...