Bu aralar rs 'ye girmiştim.Ancak bu kitap beni rs'den çıkarmayı başardı.Kitabı 2 saatte falan bitirdim.Öncelikle çok sürükleyici olduğunu söylemek istiyorum.Kitabı okurken bir çok duyguyu yaşıyorsunuz.Texting olduğu için akıp gidiyor zaten.Özellikle stickerları yerine yapıştırırken çok keyif aldım.Kitabın konusu:Bu kitapta ana karakterimiz olan Linda'nın telefonundaki mesajları okuyoruz.Aralarda yazı kısımları da var ancak çoğunluğu mesajlaşma.Kitap bilinmeyen birinin Linda'ya mesaj atmasıyla başlıyor.Linda'nın küçüklüğünde yaşasığı bazı olayları da okuyoruz.Kitabın sonunda ise çok şaşırtıcı olaylar yaşanıyor.Ayrıca arkadaki yan kağıtta gizemli bir zarf var.Kitabı bitirince o zarfı açıp okuyorsunuz ve şok olarak kitabı bitirmiş oluyorsunuz.Çok anlatamadım spoiler olur diye.Okuyacaklara keyifli okumalar