Hani diyorlar ya "Ölünce anlarlar" diye "Ölür gibi yaşarsın ve ölür gibi yazarsın ama ölünce anlarlar." Anlamasınlar kardeşim, yaşarken ve yazarken ve onca derdi bir sinede taşırken, o yükün altında ezilirken dönüp de yüzüne bakmayanlar, bir omuz vermeyenler, yere düştüğünde merhamet etmeyenler, yapayalnız yürürken yanında yürümeyenler; ölünce, gidince ve düşünce anlayacaklarsa, hiç anlamasınlar.