Barış E.

Barış E.
@Erectus
Hayatımız boyunca özlemini çektiğimiz bizi inim inim inletip tatlı bulantılara sevk eden tek şey muhtemelen rahimdeyken yaşadığımız ve –kabullenmek istemesek de- ancak ölümde tekrarlanabilecek yitik bir mutluluğun anısı olmalı.
Reklam
Bir insan yaşamayı bilirse ona kızıyorlar, onu kıskanıyorlar... Yaşamayı bilmezse, onu küçümsüyorlar..
Tembeller için iyi olmak en kolay bir iştir. İyi olmak için zekaya gerek yok.
Ben insanları çok seviyorum. Kimseye de acı vermek istemem. Ama duygusal olmak doğru değil, korkunç gerçek, güzel yalanların kelimecikleriyle gizlenemez! Hayata doğru! Hayata doğru! Yüreklerimizde ve beyinlerimizde bulunan bütün iyi ve insanca şeyleri hayatın içinde eritmek gerek!
İnsanlar unutma ve avunma arıyorlar, bilgi değil!..
Reklam