Hayatımız boyunca özlemini çektiğimiz bizi inim inim inletip tatlı bulantılara sevk eden tek şey muhtemelen rahimdeyken yaşadığımız ve –kabullenmek istemesek de- ancak ölümde tekrarlanabilecek yitik bir mutluluğun anısı olmalı.
Ben insanları çok seviyorum. Kimseye de acı vermek istemem. Ama duygusal olmak doğru değil, korkunç gerçek, güzel yalanların kelimecikleriyle gizlenemez! Hayata doğru! Hayata doğru! Yüreklerimizde ve beyinlerimizde bulunan bütün iyi ve insanca şeyleri hayatın içinde eritmek gerek!