BİR GARİP YOLCU

BİR GARİP YOLCU
@Ergun_5
𝖄𝖆𝖗ı𝖓 𝖊𝖑𝖇𝖊𝖙 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒, 𝖊𝖑𝖇𝖊𝖙 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒𝖉𝖎𝖗. 𝕲ü𝖓 𝖉𝖔ğ𝖒𝖚ş, 𝖌ü𝖓 𝖇𝖆𝖙𝖒ış, 𝖊𝖇𝖊𝖉 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒𝖉𝖎𝖗...
Kat'iyyen bil ki: Hilkatin en yüksek gayesi ve fıtratın en yüce neticesi, "îmân-ı billâh"tır. Ve insaniyetin en àlî mertebesi ve beşeriyetin en büyük makamı, îmân-ı billâh içindeki "mârifetullâh"tır. Cin ve insin en parlak saâdeti ve en tatlı ni'meti, o mârifetullâh içindeki "muhabbetullâh"tır. Ve rûh-u beşer için en hàlis sürûr ve kalb-i insan için en sâfî sevinç, o muhabbetullâh içindeki "lezzet-i rûhâniye"dir. Mektubat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
اَحَسِبَ النَّاسُ اَنْ يُتْرَكُٓوا اَنْ يَقُولُٓوا اٰمَنَّا وَهُمْ لَا يُفْتَنُونَ İnsanlar, "İnandık" demekle imtihan edilmeden bırakılacaklarını mı zannederler? Ankebût,2
Kur’ân-ı Kerîm
Ey Kullarım!
Kendi nefislerinize merhamet edin. Çünkü gerçekten bedenler zayıftır, yolculuk uzaktır, yük ağırdır, sırat incedir, hesaba çekecek olan Zât çok iyi görücüdür, hâkim de âlemlerin Rabbidir. (Ğazâlî, Mecmû'atü'r-rasail: 7/105)
...EY İNSAN! Sen kendine mâlik değilsin. Sen, kudreti nihayetsiz bir Kadîr, rahmeti hadsiz bir Rahîm-i Zât-ı Zülcelal'in memluküsün. Öyle ise sen, kendi hayatını kendine yükleyip zahmet çekme; çünki HAYATI VEREN O'DUR, İDARE EDEN DE O'DUR. Bediüzzaman Said Nursî
Risale-i Nur