BİR GARİP YOLCU

BİR GARİP YOLCU
@Ergun_5
𝖄𝖆𝖗ı𝖓 𝖊𝖑𝖇𝖊𝖙 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒, 𝖊𝖑𝖇𝖊𝖙 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒𝖉𝖎𝖗. 𝕲ü𝖓 𝖉𝖔ğ𝖒𝖚ş, 𝖌ü𝖓 𝖇𝖆𝖙𝖒ış, 𝖊𝖇𝖊𝖉 𝖇𝖎𝖟𝖎𝖒𝖉𝖎𝖗...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey Kullarım!
Kendi nefislerinize merhamet edin. Çünkü gerçekten bedenler zayıftır, yolculuk uzaktır, yük ağırdır, sırat incedir, hesaba çekecek olan Zât çok iyi görücüdür, hâkim de âlemlerin Rabbidir. (Ğazâlî, Mecmû'atü'r-rasail: 7/105)
...EY İNSAN! Sen kendine mâlik değilsin. Sen, kudreti nihayetsiz bir Kadîr, rahmeti hadsiz bir Rahîm-i Zât-ı Zülcelal'in memluküsün. Öyle ise sen, kendi hayatını kendine yükleyip zahmet çekme; çünki HAYATI VEREN O'DUR, İDARE EDEN DE O'DUR. Bediüzzaman Said Nursî
Risale-i Nur
Gençlik nimetine bir şükür olarak o tatlı nimeti iffette, istikamette sarf etmek lâzım ve elzemdir. Bediüzzaman Said Nursî
Risale-i Nur
Müminlerin iman bakımından en mükemmeli, ahlâk bakımından en güzel olanıdır. -Hadisi Şerif-Ebû Dâvûd, Sünnet, 15