az önce sauna salonun da, kimya okuyan bir çocukla muhabbete düştüm çocuk kimyayı okuma sebebi breaking bad miş.. o yüzden boğaziçin de kimya okuyormuş...çocuga dedim ki breaking bad i yapmalarının sebebi yeni narkotik ajanları yetiştirmek yol göstermek içindi dedim...abi dedi hiç öyle düşünmemiştim dedi duraksadı... bende hadi hoşçakalın iyi akşamlar dedim çıktım