Hasan Erguvan

az önce sauna salonun da, kimya okuyan bir çocukla muhabbete düştüm çocuk kimyayı okuma sebebi breaking bad miş.. o yüzden boğaziçin de kimya okuyormuş...çocuga dedim ki breaking bad i yapmalarının sebebi yeni narkotik ajanları yetiştirmek yol göstermek içindi dedim...abi dedi hiç öyle düşünmemiştim dedi duraksadı... bende hadi hoşçakalın iyi akşamlar dedim çıktım
Edebiyat
Reklam
Bugün güzel bir gün
Psikoloji
Reklam