" Birbirinize aşıksınız, değil mi?" diye sordum.
Aslı biraz kızardı. Cevap Okan'dan geldi. "Evet, Aslıyı seviyorum dedi.
Hiç duraksamadan sordum. "Ne kadar seviyorsun ?"
" Çok" diye karşılık verdi.
"Çok sözcüğü bir ölçü olamaz. Aşkın şiddeti fedakarlıkla ölçülmelidir."dedim.
Okan biraz şaşkınlıkla yüzüme baktı "Nasıl yani? Nasıl bir fedakarlık?"
"Mesela Aslı hasta olsa onu İyi yine sever miydin?"
"Hasta mı? ne hastası?"
Bir an düşünür gibi yaptım. Ama aslında ne söyleyeceğimi bilmiyordum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖